Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grieks Restaurant Olympia Almere. Meer weten? Ontdek meer
Tracey
14 jun 2026 om 19:41
Super lekker eten!
Sandra
11 jun 2026 om 9:37
Bezorging naar TdV was snel. Eten was heerlijk en warm. De verpakking door alles apart in een tas te doen was zo goed. Dan word het geen rommeltje. Het is zeer zeker de moeite waard om weer te bestellen
Saskia
31 mei 2026 om 19:51
Te veel zout
Sim
24 mei 2026 om 19:26
Prima verpakt, grote portie,lekker gegeten.Aardige bezorger.
Ritchie
23 mei 2026 om 22:06
Op zich prima, het vlees is wel erg zout. Porties lijken iets kleiner te zijn geworden. Bezorging niet blij mee. Ik had aangegeven 18:45 bezorgen, staan ze 18:10 al voor de deur en nog niet iedereen thuis dus, met als gevolg koud eten later.
Sylvia
23 mei 2026 om 20:01
Alles was prima! Heerlijk eten:)
Dhr
23 mei 2026 om 17:59
Patat te zout en de sparerib te taai. Dat kan beter.
Babs
13 mei 2026 om 21:45
Het was lekker en heel erg veel! Morgen nog over voor de lunch ;)
Luciënne
9 mei 2026 om 20:36
Eigenlijk was het gewoon slecht, maar ik kon het niet versturen. Daarom op oke ! Jammmer hoor!!
Het was K
karig en lauw
Nee
Robin
26 apr 2026 om 21:47
1 uur 30 leveringstijd. Koud eten.
Sylvia
25 apr 2026 om 21:20
Snel! Aardige bezorger, heerlijk eten :) een aanrader!
Bink
10 apr 2026 om 20:43
Altijd perfect, oprecht mijn favoriet in de buurt